کد خبر 833355
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
طارمی

روزنامه قطری به ستایش از طارمی پرداخت و او را مهاجمی دانست که الغرافه به او نیاز دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از الرای، مهدی طارمی در دیدار الغرافه برابر تیم فوتبال تراکتورسازی ستاره میدان بود. او دو گل به ثمر رساند و روی گل بعدی هم تاثیر مستقیم داشت تا ستایش رسانه‌های  قطری را به دنبال داشته باشد.

روزنامه الرای نوشت: طارمی مهاجمی بود که الغرافه به او نیاز داشت. طارمی به درخشش خود در الغرافه ادامه‌ داد و توانست در دیدار برابر تراکتورسازی دو گل به ثمر برساند و روی گل بعدی هم تاثیر مستقیم داشته باشد. با وجود این که تراکتورسازی طارمی را به خوبی می شناخت اما نتوانستند او را متوقف کنند. او هم پنالتی‌ از دست داد و هم چند فرصت خوب دیگر را خراب کرد اما در نهایت کار خود را هم به خوبی انجام داد و بارها دروازه‌ حریف را تهدید کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رحیم خلیل نژاد IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    20 25
    چطور اون موقع که طارمی میخواست بره قطر همتون میگفتید اون دیگه پرسپولیسی نیست دیگه ارزشی نداره راجع به طارمی حرفی بزنید چی شد الان اون تفی که پایین انداخته بودید رادوباره جمع میکنید میخورید.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      0 1
      این جماعت همین هستند متوهم وقتی کوچکتدین افتخاری در آسیا ندارند میگن طوفان سرخ آسیا واقعا چه انتظاری داری!؟ اینها به بازیکنهایی که به خاطر پول دو روز میان تیمشون و درجاهای دیگه شاید موفق باشند دلشون خوشه نه به تیمشون ! اسطوره سازی الکی در مرامشونه حال اآن که در تیم استقلال فقط به تیمشون میبالند و نه به هیچ
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      1 4
      طارمی 10 بار دیگه بهشون رکب بزنه باز لنگیا مجبورن ازش تعریف کنن وقتی بی افتخار باشی باید خودتو بچسبونی به یه افتخاری.حالا اینا افتخارشون شده لژیونر دادن به قطر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس